بروزرسانی اینستاگرام + تغییرات

از آنجایی که اینستاگرام امروزه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است، پیوسته در حال تغییر است و امکانات جدیدی در حال ایجاد شدن است. از آنجایی که این شبکه اجتماعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، داشتن آخرین آپدیت های اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام بسیار مهم است.

اگر می خواهید مدیر صفحه کسب و کار اینستاگرام شوید، دانستن ویژگی های آپدیت جدید اینستاگرام برای شما بسیار مهم است. دانستن ویژگی ها و امکانات جدید اینستاگرام نقش بسیار مهمی در جذابیت صفحه کسب و کار شما و در نتیجه افزایش فالوورهای شما خواهد داشت.

در این مقاله سعی کرده ایم آپدیت های جدید اینستاگرام 2022 و اینستاگرام 2021 را برای شما جمع آوری کنیم، امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شود.

آپدیت اینستاگرام 2022

در سال 2022، اینستاگرام همچنان یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. با افزایش تعداد کاربران، دیدن این که چگونه اینستاگرام هر روز به سرعت ویژگی های جدیدی را توسعه می دهد، هیجان انگیز است. همه به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های منظم تضمین می‌کنند که لحظه‌ای از دست نرود. از اخبار گرفته تا استوری ها، ویدیوها، تصاویر و پخش زنده، اینستاگرام به یک پلتفرم سرگرمی یک مرحله ای تبدیل شده است.

با معرفی قرقره ها; اینستاگرام با اجازه دادن به کاربران برای به نمایش گذاشتن خود و محتوای خود به روش های منحصر به فرد بهتر شده است. اینستاگرام نگاه ما به اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس را تغییر داده است.

برای اینکه شما را از آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌ها به‌روز نگه داریم، فهرستی از بروزرسانی اینستاگرام 2022  را که ممکن است از آن‌ها مطلع نباشید، گردآوری کرده‌ایم.

شناسایی محصول در فید اینستاگرام

در ماه آوریل، اینستاگرام اعلام کرد که نام تجاری محصول برای همه در دسترس خواهد بود زیرا این ویژگی فقط برای سازندگان و برندها در دسترس است. با استفاده از این به روز رسانی، کاربران می توانند یک محصول را در محتوای منتشر شده برچسب گذاری کرده و رتبه بندی کنند. اگر کاربران بر روی نماد محصول کلیک کنند، می توانند اطلاعات دقیق محصول را مشاهده کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند محصول را مستقیماً از برنامه یا از صفحه برند خریداری کنند.

ابزارهای ویرایش به روز شده برای Stories

اینستاگرام اخیرا ابزارهای ویرایش Reels خود را به روز کرده است. با این به روز رسانی، می توانید ویدیوها را به صورت قرقره برش دهید.

برای ویرایش کلیپ ها به اپلیکیشن اینستاگرام رفته و Reels را باز کنید. یک ویدیو ضبط کنید یا یک ویدیو آپلود کنید. به بخش «پیش نمایش ویدیو» بروید و روی دکمه «ویرایش کلیپ» در گوشه سمت چپ کلیک کنید. برای ورود به حالت سفارش، روی دکمه Reorder کلیک کنید و از کشیدن و رها کردن برای تغییر ترتیب ویدیوها استفاده کنید.

هشتگ در آپدیت اینستاگرام 2022

اینستاگرام اخیراً گزینه‌های هشتگ جدیدی را برای حمایت و جمع‌آوری سرمایه برای اهداف مهم اجتماعی راه‌اندازی کرده است. به عبارت ساده، اینستاگرام تعیین می کند که کدام هشتگ ها مرتبط هستند و دلایل واقعی اجتماعی را نشان می دهند.

هنگامی که در فید پیمایش می کنید و محتوایی را که می خواهید برای دوستان خود ارسال کنید پیدا می کنید، روی نماد "فلش" طولانی ضربه بزنید تا نمادهای دوستان خود ظاهر شوند. روی آواتار آنها ضربه بزنید تا به سرعت پیوند را به DM آنها ارسال کنید.

به اشتراک گذاری موسیقی در اینستاگرام جدیدترین 2022

با ادغام آمازون موزیک و اپل موزیک، کاربران می توانند کلیپ های آهنگ 30 ثانیه ای را در DM های اینستاگرام خود برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

به روز رسانی برچسب گذاری اینستاگرام 2022

ویژگی super tag به شما این امکان را می دهد که همه مشارکت کنندگان و مشارکت کنندگان را در پست خود برچسب گذاری کنید. این بدان معناست که شما می توانید به هر کسی در پشت صحنه اعتبار بدهید.

برنامه نویسی زنده در پروفایل اینستاگرام

با این آپدیت جدید، کاربران اکنون می توانند لایو را از استوری ها یا پست های خود جدا کرده و آن را در پروفایل خود تایید کنند. علاوه بر این، نمایه ساز یک آدرس حاوی اطلاعات مربوط به برنامه زنده برنامه ریزی شده دریافت می کند.

توجه » برای اطلاع از مراحل هشتگ گذاری و انتشار محتوا در آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۲ می توانید به صفحه تولید محتوای اینستاگرام مراجعه کنید.

تغییرات در آپدیت جدید اینستاگرام 2022

در این قسمت، تغییرات به‌روزرسانی جدید اینستاگرام 2022، از استوری‌های یکبار مصرف گرفته تا اخبار، تصاویر، ویدیوها و زندگی را بررسی خواهیم کرد. اینستاگرام بدون شک تنها پلتفرمی است که تمامی اطلاعات را از سرتاسر جهان دریافت می کند شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا خود را به شیوه های منحصر به فرد و متفاوت به تصویر بکشند و موج روندهای جدید نحوه استفاده ما از اپلیکیشن های اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام را نیز تغییر داده است.

ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های اینستاگرام با خلاق‌تر کردن کارها در عین حفظ کاربرپسندی، بی‌سروصدا بر تجربه رسانه‌های اجتماعی ما تأثیر می‌گذارند، به روش‌هایی که توضیح آن دشوار است. جای تعجب نیست که بزرگ‌ترین شرکت‌ها، سازمان‌های خبری و افراد مشهور جهان همگی از حساب‌های اینستاگرام خود برای دسترسی مستقیم به مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

همه‌گیری COVID-19 بر راه‌اندازی ویژگی‌های جدید اینستاگرام و نحوه واکنش مخاطبان به آن‌ها نیز تأثیر گذاشته است. استوری اینستاگرام به روشی قدرتمند برای انتشار اطلاعات تبدیل شده است زیرا کاربران اینستاگرام را مستقیماً به مخاطبان خود می برد. به طور مشابه، در سال‌های اخیر این پلتفرم معیارهایی را به Insights اینستاگرام اضافه کرده است که به سازندگان محتوا کمک می‌کند تعامل و ترافیک مخاطب را اندازه‌گیری کنند. چندین به روز رسانی و ویژگی در اینستاگرام نیز ایمنی نوجوانان و کنترل محتوایی را که مشاهده می کنند تضمین می کند.

آپدیت اینستاگرام فارسی

در آپدیت اینستاگرام Percy، Instagram Live از سال 2016 وجود داشته است و برای شکل دادن به تجربه رسانه های اجتماعی ما تکامل یافته است. چه راهی بهتر از مستقیماً از اپلیکیشن اینستاگرام برای برقراری ارتباط با فالوورها، مخاطبان و بینندگانتان؟
برای حرفه‌ای‌تر کردن و سازمان‌دهی‌تر کردن تجربه، یک ویژگی جدید اینستاگرام به میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا مدیران زنده را تعیین کنند. گردانندگان می‌توانند نظرات را گزارش کنند، بینندگان را از جریان‌ها حذف کنند و نظرات را برای بینندگان خاص بی‌صدا کنند. این ویژگی جدید به اینستاگرام کمک می‌کند تا به YouTube و Twitch برسد، جایی که مدیریت پخش‌های زنده محبوب‌تر شده است. این یک ویژگی بسیار مورد نیاز است زیرا نظرات ناخوشایند در طول جلسات زنده زیاد است.

طبق آپدیت فارسی، شما می توانید در حین Live به سادگی بر روی سه نقطه در خط کامنت کلیک کنید و از آنجا هاست می تواند یک مدیر را از لیست حساب های ارائه شده انتخاب کند. همچنین می توانید از نوار جستجو برای جستجوی حساب های خاص استفاده کنید.

برای آپدیت اینستاگرام فارسی ابتدا به گوگل پلی یا اپ مارکت رفته و در قسمت اپلیکیشن اینستاگرام را جستجو کنید و روی گزینه آپدیت کلیک کنید تا اپلیکیشن برای شما آپدیت شود.

پایان

در پایین سمت چپ آیکون سوال را مشاهده خواهید کرد که با فشردن آن آیکون سوال مورد نظر برای شما و کاربرانی که شما را می بینند نشان داده می شود، در این صورت فقط باید به سوال مورد نظر پاسخ دهید و شروع به صحبت کنید. می توانید لیستی از دوستان نزدیک و دوستان صمیمی ایجاد کنید و داستان های مخفی را برای یکدیگر ارسال کنید. شما می توانید داستان های خود را با گروهی از افراد و دنبال کنندگان مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارید.

برچسب های شمارش معکوس معمولاً برای تبلیغ رویدادها، تبلیغات و افتتاحیه ها استفاده می شوند. فالوورهای شما می توانند روی برچسب شمارش معکوس در استوری شما ضربه بزنند تا پس از پایان شمارش معکوس در یک اعلان به شما اطلاع داده شود. زیرا تعداد فالوورها حتی اگر در صفحه شما جعلی باشند، می تواند تأثیر روانی مثبت و قابل توجهی بر صفحه شما داشته باشد. معمولا فالوورهایی که به شما سر می زنند با مشاهده تعداد فالوورها و افزایش فالوورها و فالوورها به شما اعتماد می کنند، انجام این روش در واقع باعث افزایش تعامل شما در اینستاگرام می شود.

اگر می خواهید از صحت ایمیل ارسال شده به اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید، ایمیل هایی که با این محتوا برای شما ارسال شده است که در تصویر زیر مشاهده می کنید واقعی بوده و از وبسایت رسمی اینستاگرام به شماره ارسال شده است.



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: